Sweden/USAID FARMA II projekat pomaže poljoprivrednim proizvođačima da poboljšaju marketing i poslovanje
Projekat Sweden/USAID FARMA II će 28. maja i 4. juna održati webinare o marketingu za poljoprivredne proizvođače i organizacije iz cijele Bosne i Hercegovine.
Ovo su četvrti i peti webinar u nizu koji proizvođačima pružaju konkretne savjete o tome kako da vode svoj posao, i kako da efikasno koriste platforme društvenih medija tokom i nakon pandemije COVID-19.
- Trenutna situacija sa pandemijom COVID-19 pokazala je koliko je važan dobar marketing, kazala je Amra Brkić iz Milog Sela, proizvođača kozijeg sira i voća i povrća iz Lukavca, koja je učestvovala u prethodnom webinaru o online promociji.
- Online način poslovanja, uglavnom prodaja i promocija, je postao neophodan, i tako će ostati i nakon pandemije. Tržišna pravila se mijenjaju, i sada su prisiljeni i oni koji do sada nisu koristili online promociju i web prodaju da krenu sa ovim aktivnostima čim prije jer samo tako mogu pratiti tržišnu utakmicu koju je nametnula nova situacija. Podrška koju projekat Sweden/USAID FARMA II pruža poljoprivrednim proizvođačima u toj oblasti je vrlo važna, kažu iz FARMA II projekta, koji će nastaviti da pomaže poljoprivredni sektor u poboljšanju marketinških praksi i ostvarivanju veće prodaje.
Sweden/USAID FARMA II podržava razvoj BH poljoprivrede u pet sektora: mljekarstvo, voće i povrće, med, ljekovito i aromatično bilje, i peradarstvo. Projekat pomaže da se domaći regulatorni okvir poboljša i uskladi sa zakonima Evropske unije, te prenosi potrebno znanja proizvođačima kako bi im omogućili da povećaju proizvodnju, poboljšaju kvalitetu svojih proizvoda i ispune standarde potrebne za izvoz u EU i na druga međunarodna tržišta.