Upravo pred praznike, Sweden/USAID FARMA II projekt je ponovo pokrenuo kampanju Hrana Gurmana
Kampanja Hrana Gurmana, koju je Sweden/USAID FARMA II pokrenuo u cilju podrške malim bh. proizvođačima, nakon uspješno provedene prve, započinje drugu fazu. Kako su naveli iz projekta, njihov cilj je da promovišu prodaju i podrže oko 200 malih preduzeća da se lakše nose sa negativnim ekonomskim posljedicama pandemije Covid-19.
Autentični okusi
Projekat je, kako su istakli, drugu fazu kampanje pokrenuo uoči praznične sezone kako bi potrošačima u BiH još jednom skrenuli pažnju na lokalno proizvedene delicije i povezao ih sa domaćim proizvođačima visokokvalitetne hrane, specijaliziranim prodavnicama koje nude njihove proizvode i restoranima koji u svojoj kuhinji koriste domaće sastojke.
- U vrijeme praznika svi bismo trebali podržati domaće proizvođače. Lokalne delicije mogu biti sjajni pokloni koji će dolazeće praznike pretvoriti u posebne dane ispunjene radošću i autentičnim okusima. Siguran sam da niko od nas koji živimo u BiH nije imao priliku da isproba baš sve što naši proizvođači nude, kazao je Miran Karić, šef kuhinje restorana Dos Hermanos u Sarajevu, koji je bio učesnik i prve faze kampanje.
Inače, prva faza kampanje trajala je od 1. jula do 25. septembra i dosegla je do više od 650.000 ljudi putem svojih pet kanala na društvenim mrežama. Promovisala je 146 malih preduzeća, uključujući 109 proizvođača, 20 prodavnica i 17 restorana.
Novih 50 proizvođača
U drugoj fazi kampanje, kako kažu iz FARMA II projekta, nastaviće se koristiti postojeći komunikacijski alati, a biće uvedeno i nekoliko novih. Kampanja će uključiti još najmanje 50 novih proizvođača i 13 restorana, uz nastavak promocije ranije uključenih malih biznisa.