U Sarajevu je danas predstavljena kampanja "Kupujmo domaće 2021" koju provodi Udruženje "Kupujmo i koristimo domaće" i to s ciljem doprinosa smanjenju trgovinskog deficita Bosne i Hercegovine.
Predsjednik Udruženja Admir Kapo je istakao kako je podrška domaćim proizvodima i uslugama izuzetno važna za ekonomiju svake zemlje, a posebno u periodu pandemije koronavirusa kada se pokazalo da se može osloniti na domaće.
Iz udruženja su kazali da je prošle godine BiH ostvarila trgovinski deficit od šest milijardi dolara, a ovih dana su počeli objavljivati deficite za neke proizvode koje nude i domaće firme.
“Krajnje je vrijeme da promijenimo nešto, iz prostog razloga što svi želimo da živimo bolje, želimo razne stvari, bolje obrazovanje, zdravstvo, socijalnu politiku. Smatram, a i ekonomska struka potvrđuje da je kupovina domaćih proizvoda i usluga najbrži način kako možemo poboljšati svoj ekonomski standard“, kazao je Kapo.
Ističući kako sve države u svijetu svoje ekonomije baziraju na vlastitim resursima, Kapo je kazao da i BiH obiluje resursima i proizvodima poput vode, mlijeka, mesa i drugih za koje postoje potencijali da se razvijaju i da ih uopće ne uvozimo.
“Radimo prezentaciju nove kampanje i nadam se da će biti dovoljan broj zainteresiranih firmi i da ćemo nastaviti kampanju koju u kontinuitetu radimo od 2015. godine. To bi bila deveta nacionalna kampanja u kojoj nastavljamo uticati na svijest građana da u prodavnicama biramo domaće i koristimo domaće usluge i na taj način radimo nešto korisno za dobrobit države i budućih pokoljenja“, rekao je Kapo.
On je kazao da se do bržih rezultata može doći angažiranjem svih segmenata društva i da se tako smanji trgovinski deficit.
Tokom proteklih šest godina kampanje iz udruženja su ostvarili više od 350 javnih nastupa i reklamnim spotovima promovirali važnost pružanja podrške domaćim kompanijama.
Nosioci nove kampanje, odnosno njena zaštitna lica će biti djeca koja će u nizu spotova promovirati proizvode domaćih firmi i važnost kupovine istih.
Udruženje “Kupujmo i koristimo domaće – kvalitetno proizvedeno u BiH“ počelo je sa radom 2005. godine, te je za to vrijeme uspjelo okupiti više stotina kompanija iz cijele Bosne i Hercegovine. Cilj je konstantno podizati svijest građana o značaju kupovine i korištenja domaćih proizvoda i usluga, što bi u konačnici rezultiralo poboljšanjem standarda svih građana BiH.
Ono na šta su u udruženju posebno ponosni je znak zvijezda “Kvalitetno proizvedeno u BiH” koji obilježava domaće proizvode i čini ih prepoznatljivima za kupce na policama trgovina.
Udruženje je ostvarilo kontakte i van granica BiH i to u Turskoj, Švicarskoj, Njemačkoj, Švedskoj, Holandiji i Australiji te radi na olakšavanju izvoza robe iz BiH.